Fredag/lördag

Eftersom jag varit lite lat så tänkte jag slå ihop två fina inlägg ;)
Som sagt igår var det fredag och ja som alltid så går man alltid runt på skolan de sista veckorna , betygen är redan satta och känner på mig att ja inte höjt mig något alls , så vad finns det egentligen att göra i skola? Nej nästa termin gäller det eller ja det finns inget annat nian är min sista chans att maxa på lite extra. Så nu fick ni veta det haha.
Samtidigt som jag inte har något att fixa så har jag endå en massa saker att fixa puuuh. Stressigt in i det sista sen så åker jag iväg 2 månader och lever livet vad härligt 2/12 månader lever jag
livet. Aaah man får väl vars glad för det man har och helt plötsligt var det mycket roligare att skriva detta inlägget så jag skiter helt enkelt i lördag och skriver imorgon puss.
Katarina----> 08.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0